Panasztételi űrlap
Panaszt kell tennie?
Minden ügyfelünket nagyra értékeljük, és arra törekszünk, hogy minden termékünk megfeleljen a legmagasabb minőségi követelményeknek. Ha azonban probléma merül fel egy termékkel kapcsolatban, olyan méltányos megoldást kínálunk, amely minimalizálja a felesleges költségeket és bonyodalmakat.
Hogyan kell eljárni egy panasz esetén:
- Vegye fel velünk a kapcsolatot a info@senteso.hu e-mail címen. Írja le a problémát, és csatoljon olyan fényképeket vagy videót, amelyek jól szemléltetik a helyzetet.
- Küldjön nekünk egy kitöltött panaszbejelentő űrlapot is a rendelés adatai mellett.
- A megadott információk alapján legkésőbb 3 munkanapon belül felmérjük a helyzetet, és tájékoztatjuk Önt a további teendőkről.
- A legtöbb esetben nem szükséges visszaküldeni a reklamált árut.
Egyedi megoldás:
Minden egyes reklamációt egyedileg kezelünk. Ha szükséges az áru visszaküldése, időben tájékoztatjuk Önt a következő lépésekről, beleértve a küldés módját és címét is. Az eljárással kapcsolatos költségeket az adott helyzetnek megfelelően kezeljük, hogy a folyamatot a lehető legegyszerűbbé tegyük az Ön számára.
Célunk, hogy panaszát gyorsan és tisztességesen, az Ön megelégedésére kezeljük.
Garanciaidőszak
A jótállási időszak az áru átvételének időpontjától kezdődik. A jótállási időszak nem foglalja magában az áru reklamálásának időpontjától addig az időpontig tartó időszakot, amikor a vevő a jótállási javítás végén köteles az árut átvenni. Ha a termék 12 hónapnál régebbi, a keletkezett hiba nem minősül gyártási hibának. Ezért ezen időszak lejárta után a reklamáció egyedi elbírálás alá esik a termék rendeltetésszerű használatából eredő mechanikai (normál elhasználódás) hiba tekintetében.
Mechanikai károk (normál kopás)
A mechanikai károkra a garancia nem terjed ki! A jótállás nem alkalmazható az áru mechanikai, azaz normál elhasználódására. A mechanikai kopást a termék rendeltetésszerű használata okozza. A termék túlzott használata korábbi elhasználódást eredményez, de erre a garancia nem terjed ki.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy ha a vásárló naponta használ egy terméket, az sokkal gyorsabban elhasználódik, mint egy olyan termék, amelyet pl. hetente 2-3 alkalommal használ.
Ajándékba kapott árukkal kapcsolatban nem lehet reklamációt érvényesíteni.
A törvény szerint a fogyasztót 2 év jótállás illeti meg az árura.
Ha az árut egy vállalkozás vásárolja, az eladó csak azokért a hibákért felel, amelyekkel a termék a vevő általi átvételkor rendelkezett.
A reklamációval kapcsolatos további részletekért kérjük, olvassa el általános szerződési feltételeinket ITT vagy a Polgári Törvénykönyv 89/2012. sz. törvényét és egyebeket a 634/1992. sz. törvényben - Fogyasztóvédelmi törvény. A vállalat székhelye a Cseh Köztársaságban található, és az ottani törvényeknek megfelelően működik.
A reklamációs űrlapot ITT töltheti le.
E-mail: Info@senteso.hu