Rendeljen december 17-ig, és garantáljuk a karácsonyi kiszállítást! 🎁

Panasztételi űrlap

Panaszt kell tennie?

Panaszkezelési eljárás

Termékreklamáció esetén kérjük, küldje el az árut cégünk címére a kitöltött reklamációs űrlapot és a vásárlást igazoló bizonylatot mellékelve.  

A reklamációs űrlapot innen töltheti le. Ha kitöltötte, elküldheti e-mailben a következő címre: info@senteso.hu, vagy csatolhatja az elküldendő áruhoz.

Ha Ön fogyasztóként nyújt be reklamációt, a reklamáció feldolgozására törvényes határidőnk 30 nap. Ha Ön nem fogyasztó, mindent megteszünk, hogy panaszát a lehető leggyorsabban kezeljük.

Higiéniai okokból nem fogadunk el súlyosan szennyezett árukat. Azokat az árukat, amelyek bűzlenek, vérrel szennyezettek vagy túlzottan szennyezettek. Kérjük, mielőtt elküldi nekünk a reklamált terméket, győződjön meg róla, hogy az tiszta és megfelel a higiéniai előírásoknak. Győződjön meg arról is, hogy a termék tartalmazza az összes szükséges alkatrészt és tartozékot az igényelt hiba értékeléséhez.

Garanciaidőszak

A jótállási időszak az áru átvételének időpontjától kezdődik. A jótállási időszak nem foglalja magában az áru reklamálásának időpontjától addig az időpontig tartó időszakot, amikor a vevő a jótállási javítás végén köteles az árut átvenni. Ha a termék 12 hónapnál régebbi, a keletkezett hiba nem minősül gyártási hibának. Ezért ezen időszak lejárta után a reklamáció egyedi elbírálás alá esik a termék rendeltetésszerű használatából eredő mechanikai (normál elhasználódás) hiba tekintetében. 

Mechanikai károk (normál kopás)

A mechanikai károkra a garancia nem terjed ki! A jótállás nem alkalmazható az áru mechanikai, azaz normál elhasználódására. A mechanikai kopást a termék rendeltetésszerű használata okozza. A termék túlzott használata korábbi elhasználódást eredményez, de erre a garancia nem terjed ki.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy ha a vásárló naponta használ egy terméket, az sokkal gyorsabban elhasználódik, mint egy olyan termék, amelyet pl. hetente 2-3 alkalommal használ.

Ajándékba kapott árukkal kapcsolatban nem lehet reklamációt érvényesíteni.

A törvény szerint a fogyasztót 2 év jótállás illeti meg az árura.

Ha az árut egy vállalkozás vásárolja, az eladó csak azokért a hibákért felel, amelyekkel a termék a vevő általi átvételkor rendelkezett.

A reklamációval kapcsolatos további részletekért kérjük, olvassa el általános szerződési feltételeinket ITT vagy a Polgári Törvénykönyv 89/2012. sz. törvényét és egyebeket a 634/1992. sz. törvényben - Fogyasztóvédelmi törvény. A vállalat székhelye a Cseh Köztársaságban található, és az ottani törvényeknek megfelelően működik. 

A reklamációs űrlapot ITT töltheti le.

E-mail: Info@senteso.hu